Ondersteuning bij administratie
Heeft u moeite om uw persoonlijke administratie bij te houden? Dan kunt u hierbij geholpen worden.
Wat voor hulp heeft u nodig?
Heeft u hulp nodig bij het ordenen van uw administratie, belastingaangifte of bijvoorbeeld geldzaken? U kunt daarvoor in contact komen met de juiste afdeling door de informatie hieronder te volgen.
Heeft u moeite om uw persoonlijke administratie bij te houden? Dan kunt u (éénmalig) hulp krijgen van een vrijwilliger bij het ordenen van uw administratie. Ook krijgt u tips hoe u uw administratie kan bijhouden. Aan het einde van de middag gaat u met een overzichtelijke map naar huis.
Goed opgeleide vrijwilligers van de Post Sorteer Groep helpen u. De coördinatie wordt gedaan door MaDi. Bijeenkomsten vinden plaats in de Brede HOED.
Aanmelden, contact opnemen en meer informatie
Meer informatie over MaDi vindt u op de MaDi website.
(020) 31 44 700
Voor het invullen van belastingaangiften en formulieren kunt u terecht bij de Formulierenbrigade. De Formulierenbrigade bestaat uit vrijwilligers. De coördinatie wordt gedaan door MaDi. U kunt bellen met de Brede HOED om een afspraak te maken. De Formulierenbrigade werkt alleen op woensdag.
Aanmelden, contact opnemen en meer informatie
Meer informatie over MaDi vindt u op de MaDi website.
(020) 31 44 700
Humanitas Thuisadministratie
Humanitas Thuisadministratie helpt u om uw geldzaken en administratie op orde te brengen wanneer u het overzicht bent kwijtgeraakt. Een vrijwilliger geeft tijdelijke hulp bij administratie en helpt om zaken op orde te krijgen en te houden. Humanitas Amsterdam en Diemen is te bereiken op (020) 77 36 542. U kunt ook een e-mail sturen naar kantoor.amsterdam@humanitas.nl of kijk op humanitas.nl.
Aanmelden, contact opnemen en meer informatie over Humanitas
Kijk voor meer informatie op Humanitas.nl
(020) 77 36 542
kantoor.amsterdam@humanitas.nl
Twijfelt u ergens over of heeft u nog een vraag?
Neem dan contact op met De Brede HOED van de gemeente Diemen.
(020) 31 44 888
bredehoed@diemen.nl
Volg ons