Hulp bij administratie
Heeft u moeite met uw administratie? Er is hulp!
De eigen administratie op orde krijgen of bijhouden is niet altijd makkelijk. Door verschillende redenen kan het zijn dat u het even niet meer lukt.Er kunnen problemen met rekeningen ontstaan en u weet niet meer hoe u uw geldzaken op orde krijgt. Dan is het fijn als iemand met u meekijkt en u helpt met het ordenen van de administratie
Administratie op orde
Heeft u geen overzicht in uw administratie? De Postsorteergroep van Madi Diemen helpt u om uw administratie op orde te krijgen. Neem uw post mee om ermee aan de slag te gaan. Hulp van de Postsorteergroep is gratis.
Het begrijpen van uw geldzaken start bij uw administratie. Als uw administratie op orde is, kunt u alles makkelijk terugvinden. Zo zorgt u ervoor dat u geen geldproblemen krijgt.
Wilt u hulp van de Postsorteergroep? Neem dan contact op met Xanagay Rotsburg.
De Postsorteergroep
06 36 12 91 13
x.rotsburg@madidiemen.nl
Hulp bij thuisadministratie
Heeft u uw administratie niet op orde of vindt u het lastig om dit op orde te houden? Thuisadministratie van Humanitas helpt u om uw administratie op orde te brengen en te houden.
Een vrijwilliger geeft tijdelijk hulp bij administratie, geldzaken en schulden. De begeleiding duurt maximaal een jaar. Een vrijwilliger gaat samen met u aan de slag. De hulp is gratis.
Wilt u graag hulp hierbij? Aanmelden is makkelijk. Laat uw gegevens achter op de website of bel of mail de coördinator Thuisadministratie voor de gemeente Diemen.
Humanitas
06 - 51650514 (Astrid van de Weerthof, Coördinator Thuisadministratie voor gemeente Diemen)
a.vandeweerthof@humanitas.nl
Volg ons