Let op: op vrijdag 24 januari kunt u vanaf 15.30 uur geen gebruik maken van DigiD op de website van de gemeente Diemen vanwege technisch onderhoud. Dit duurt mogelijk tot en met 25 januari.
Vermoeden verkeerde inschrijving
Bij de gemeente moet iedereen ingeschreven staan op een adres. Dat kan een woon- of briefadres zijn. Als iemand twijfelt of adresgegevens wel kloppen, moet de gemeente een administratief onderzoek starten.
Staat er iemand op uw adres ingeschreven die daar niet woont? Vraag de gemeente om een adresonderzoek. Ook instanties die adresgegevens uit de basisregistratie personen (BRP) gebruiken, kunnen een onderzoek vragen.
Het onderzoek duurt maximaal 3 maanden.
- Neem telefonisch contact op met de gemeente.
- U heeft nodig:
- Uw geldige identiteitsbewijs
- Bewijs dat u de eigenaar of huurder bent van de woning
- Eventueel de gegevens van de betrokken persoon of personen
Twijfelt u ergens over of heeft u nog een vraag?
Neem dan contact op de gemeente Diemen. Wij zijn telefonisch en via e-mail bereikbaar.
(020) 31 44 888
info@diemen.nl